Η εταιρεία και το ηλεκτρονικό της κατάστημα θα παραμείνουν κλειστά από 10 έως 18 Αυγούστου.
Επικοινωνία 210 36 13 676 | Ωράριο λειτουργίας 9.00 - 17.00

Παραγγελίες και τρόποι αποστολής – παραλαβής

Αποστολή σε τόπο ορισμένο από τον πελάτη

Σε αυτή την περίπτωση, το προϊόν αποστέλλεται μέσω εξωτερικού συνεργάτη – ταχυμεταφορικής εταιρείας.
Τα έξοδα αποστολής καθορίζονται από την παραγγελία του Πελάτη. Σε περίπτωση εσφαλμένης καταχώρισής της από τον Πελάτη, με συνέπεια τον λανθασμένο υπολογισμό των εξόδων αποστολής, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ουδεμία ευθύνη φέρει και ο Πελάτης καλείται να πληρώσει την οποιαδήποτε διαφορά. Ο πελάτης οφείλει να ελέγχει τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους και με την υπογραφή του στο αποδεικτικό της ταχυμεταφορικής να βεβαιώνει πως τα παρέλαβε σε άριστη κατάσταση. Στην περίπτωση όπου ο Πελάτης δεν παραλάβει την παραγγελία του και αγνοήσει τη σχετική ειδοποίηση της Εταιρείας, εκείνη διατηρεί το δικαίωμα να υπαναχωρήσει της συγκεκριμένης πώλησης αλλά και επόμενων στον συγκεκριμένο Πελάτη.

Κόστος μεταφορικών

Παραγγελίες αξίας άνω των 15 ευρώ που αποστέλλονται εντός Ελλάδας δεν επιβαρύνονται με οποιοδήποτε κόστος μεταφοράς.

Για παραγγελίες κάτω των 15 ευρώ το κόστος αποστολής διαμορφώνεται στα 3,5 ευρώ. Για παραγγελίες κάτω των 15 ευρώ για τις οποίες ο Πελάτης επιλέγει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 5 ευρώ. Και οι δυο ως άνω περιπτώσεις αφορούν αποστολές εντός Ελλάδος.

Για αποστολές εκτός Ελλάδας οι παραγγελίες επιβαρύνονται με μεταφορικά έξοδα ανάλογα με το βάρος της παραγγελίας. Ο πελάτης πρέπει να ζητά και να λαμβάνει ενημέρωση του συνολικού κόστους της παραγγελίας, προτού προχωρήσει στην επιβεβαίωσή της.

Χρόνος παράδοσης

Οι παραγγελίες εντός Ελλάδας εκτελούνται μέσω εξωτερικής συνεργασίας με ταχυμεταφορική εταιρεία. Ο χρόνος που απαιτείται για την παραλαβή της από τον πελάτη είναι συνήθως 1 έως 4 ημέρες ανάλογα με την περιοχή διαμονής που αυτός έχει ορίσει.

Οι παραδόσεις των παραγγελιών εκτός Ελλάδας γίνονται με την οικονομική υπηρεσία των Ε.Λ.Τ.Α. και ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τη χώρα στην οποία βρίσκεται ο παραλήπτης.

Για τυχόν καθυστερήσεις στην αποστολή και παράδοση της παραγγελίας του πελάτη που σχετίζονται με περιπτώσεις ανωτέρας βίας (ενδεικτικά αναφέρουμε ως παραδείγματα: φυσικές καταστροφές, τρομοκρατικές επιθέσεις, απεργιακές κινητοποιήσεις, συναλλαγματικές εκτροπές, πολιτικές ταραχές, πόλεμος κ.ά.), η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν έχει καμία ευθύνη. Μετά την παρέλευση 25 ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας και εφόσον αυτή έχει εξοφληθεί, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιστρέφει το αντίτιμο στον Πελάτη και θα έχει καμία άλλη υποχρέωση προς αυτόν.

Παραλαβή βιβλίων από φυσικό κατάστημα της Εταιρείας

Σε αυτήν την περίπτωση ο Πελάτης δεν επιβαρύνεται με κόστος. Κατά την υποβολή της παραγγελίας έχει τη δυνατότητα να επιλέγει την παραλαβή του βιβλίου ή των βιβλίων από το φυσικό κατάστημα της Εταιρείας. Το ωράριο λειτουργίας του είναι Δευτέρα έως Παρασκευή 9.00 έως 17.00. Στο πλαίσιο των συγκεκριμένων ημερών και του συγκεκριμένου ωραρίου μπορεί να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε παραλαβή βιβλίων από το φυσικό κατάστημα της Εταιρείας. Ο Πελάτης πρέπει να ελέγχει τα βιβλία κατά την παραλαβή τους, καθώς με την υπογραφή του στο σχετικό φορολογικό παραστατικό δηλώνει πως τα παρέλαβε σε άριστη κατάσταση.