Αλγοριθμιάδα - Μαθαίνω Προγραμματισμό - Ελληνοεκδοτική
Δείγμα σελίδας 1
Δείγμα σελίδας 2
Δείγμα σελίδας 3
Δείγμα σελίδας 4
Δείγμα σελίδας 5
Δείγμα σελίδας 6
Δείγμα σελίδας 7
Δείγμα σελίδας 8
Δείγμα σελίδας 9
Δείγμα σελίδας 10
Δείγμα σελίδας 11
Δείγμα σελίδας 12
Δείγμα σελίδας 13
Δείγμα σελίδας 14
Δείγμα σελίδας 15
Δείγμα σελίδας 16
Δείγμα σελίδας 17
Δείγμα σελίδας 18
Δείγμα σελίδας 19
Δείγμα σελίδας 20
Δείγμα σελίδας 21
Δείγμα σελίδας 22
Δείγμα σελίδας 23
Δείγμα σελίδας 24
Δείγμα σελίδας 25
Δείγμα σελίδας 26
Δείγμα σελίδας 27
Δείγμα σελίδας 28
Δείγμα σελίδας 29
Δείγμα σελίδας 30
Δείγμα σελίδας 31
Δείγμα σελίδας 32
Δείγμα σελίδας 33
Δείγμα σελίδας 34
Δείγμα σελίδας 35
Δείγμα σελίδας 36
Δείγμα σελίδας 37
Δείγμα σελίδας 38
Δείγμα σελίδας 39
Δείγμα σελίδας 40
Δείγμα σελίδας 41
Δείγμα σελίδας 42
Δείγμα σελίδας 43
Δείγμα σελίδας 44
Δείγμα σελίδας 45
Δείγμα σελίδας 46
Δείγμα σελίδας 47
Δείγμα σελίδας 48
προηγούμενη επόμενη

Πανελλήνιοι Μαθητικοί Διαγωνισμοί

Αλγοριθμιάδα - Μαθαίνω Προγραμματισμό

ISBN: 978-960-563-202-1

-10%
Διαθέσιμο
Λιανική τιμή: 24.03 € 26.70 €
Προσθήκη
εξώφυλλο σε προοπτική
εξώφυλλο

Με αυτό το βιβλίο ως οδηγό θα μπορέσετε να αποκτήσετε τις απαραίτητες γνώσεις για την εκμάθηση του προγραμματισμού, να εισαχθείτε στη λογική βασικών αλγορίθμων, να γνωρίσετε ορισμένες πιο πολύπλοκες έννοιες και να τις κατανοήσετε.
Αφού μάθετε τα βασικά βήματα του προγραμματισμού και εξοικειωθείτε με τα πιο σύνθετα, σας δίνεται η δυνατότητα να δοκιμαστείτε σε προβλήματα που ανέδειξαν τους Ολυμπιονίκες Πληροφορικής, αυτούς που στελέχωσαν την Εθνική Ομάδα Πληροφορικής και έλαβαν μεγάλες διεθνείς διακρίσεις.
Στο χέρι σας είναι να διακριθείτε, ακολουθώντας το «ταξίδι» των Ολυμπιονικών, όπως αυτό χαρτογραφείται αναλυτικά σε κάθε κεφάλαιο του βιβλίου.

Στο βιβλίο παρουσιάζονται:

  • Στο Α' Μέρος (Αρχάριοι):
    Η δομή ακολουθίας, η δομή επιλογής, η δομής επανάληψης, οι πίνακες, οι συναρτήσεις, τα αρχεία και οι δείκτες.

  • Στο Β' Μέρος (Προχωρημένοι):
    Πολυπλοκότητα, Ασυμπτωτική συμπεριφορά αλγορίθμων, αναδρομική και λογαριθμική πολυπλοκότητα, δυναμικοί πίνακες, δομή συνόλων, στοίβες, ουρές, αναζήτηση δεδομένων, άπληστοι αλγόριθμοι, δυναμικός προγραμματισμός, γράφοι, μοντελοποίηση και διάσχιση των γράφων, δέντρα, θεωρία αριθμών, πιθανοτικοί αλγόριθμοι (Quicksort, Merge Heap, Treap και καρτεσιανά δέντρα), θεωρία παιγνίων, στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων στο πρότυπο Διεθνών Διαγωνισμών Πληροφορικής.
  • Στο Γ' Μέρος:
    Παλαιά θέματα του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής και οι λύσεις τους.
  • Διάσταση: 17 x 24 εκ
  • Σελίδες: 608
  • BARCODE: 9789605632021
  • ISBN: 978-960-563-202-1
  • Εξώφυλλο: Μαλακό
  • Ημερ. κυκλοφορίας: 17-11-2018
Φώτο συγγραφέα
Χρήστος Μαλλιαράκης O Χρήστος Μαλλιαράκης είναι διδάκτορας της Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στον Προγραμματισμό Η/Υ και στη σχεδίαση και ανάπτυξη Serious Games. Το CMX MMORPG που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του διδακτορικού του για την εκμάθηση του προγραμματισμού Η/Υ έχει βραβευτεί στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο "8th European Conference of GameBased Learning" που διεξήχθη στο Βερολίνο ως καλύτερο εκπαιδευτικό παιχνίδι στην κατηγορία του. Έχει εργαστεί ως μηχανικός λογισμικού, συνεργάτης καθηγητής στο τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και ως επιστημονικός σύμβουλος Νέων Τεχνολογιών στα Εκπαιδευτήρια E. Μαντουλίδη, ενώ έχει διακριθεί από την Microsoft ως Innovative Educator Expert.
Ερευνητικά έχει περισσότερες από 30 δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, ενώ έχει ασχοληθεί με την προετοιμασία μαθητών για Ολυμπιάδες Πληροφορικής. Το 2012 ήταν ένας από τους αρχηγούς της Εθνικής Ομάδας Πληροφορικής, η οποία κατέκτησε 2 χάλκινα μετάλλια στη Βαλκανιάδα στα Σκόπια (JBOI 2012).