Τα Μαθηματικά μου! – 2ο επίπεδο (4-6 ετών) – Β΄ ΤΕΥΧΟΣ - Ελληνοεκδοτική
Δείγμα σελίδας 1
Δείγμα σελίδας 2
Δείγμα σελίδας 3
Δείγμα σελίδας 4
Δείγμα σελίδας 5
Δείγμα σελίδας 6
Δείγμα σελίδας 7
Δείγμα σελίδας 8
Δείγμα σελίδας 9
Δείγμα σελίδας 10
προηγούμενη επόμενη

Τα Μαθηματικά μου! – 2ο επίπεδο (4-6 ετών) – Β΄ ΤΕΥΧΟΣ

ISBN: 978-960-563-605-0

-10%
Διαθέσιμο
Λιανική τιμή: 8.01 € 8.90 €
εξώφυλλο σε προοπτική
εξώφυλλο
οπισθόφυλλο

Το βιβλίο Τα Μαθηματικά μου!2ο Επίπεδο (4-6 ετών) (τεύχη Α΄ και Β΄) αποτελεί μέρος σειράς εκπαιδευτικών βιβλίων διαβαθμισμένης δυσκολίας που έχει σχεδιαστεί και υλο­ποιηθεί σύμφωνα με τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών του Ι.Ε.Π. για τα Μαθηματικά στην Προσχολική Εκπαίδευση και στο Δημοτικό.
Περιλαμβάνει περισσότερες από 200 δραστηριότητες –αυτόνομες, με εκφωνήσεις σε απλή και κατανοητή γλώσσα– που συνοδεύονται από λυμένα παραδείγματα. Οργανώνεται σε εξήντα (60) κεφάλαια, καθένα από τα οποία υπηρετεί συγκεκριμένο μαθησιακό
στόχο: αρίθμηση, ανάγνωση και γραφή αριθμών, νοερούς υπολογισμούς, κάθετες πράξεις, μετρήσεις (χρόνου, μήκους, επιφάνειας, βάρους), γεωμετρία και στατιστική (πιθανότητες).
Τα κεφάλαια κατανέμονται σε οκτώ (8) επιμέρους ενότητες. Στο τέλος κάθε ενότητας παρατίθεται ένα επαναληπτικό κεφάλαιο και ένα κριτήριο αξιολόγησης.

Η οργάνωση της σειράς Τα Μαθηματικά μου! σε επίπεδα διαβαθμισμένης δυσκολίας επιτρέπει σε κάθε παιδί –με τη βοήθεια/καθοδήγηση του εκπαιδευτικού ή του γονέα– να επιλέγει το βιβλίο που ανταποκρίνεται στις εξατομικευμένες δυνατότητές του, καλλιεργώντας την αγάπη του για τα Μαθηματικά, ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή του στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων και δίνοντάς του κίνητρα αυτοβελτίωσης.

  • Διάσταση: 21 x 29 εκ.
  • Σελίδες: 80
  • BARCODE: 9789605636050
  • ISBN: 978-960-563-605-0
  • Εξώφυλλο: Μαλακό
  • Ημερ. κυκλοφορίας: 01-08-2023
Φώτο συγγραφέα
Νατάσα Μπελίτσου

H Νατάσα Μπελίτσου γεννήθηκε στη Σπάρτη από μια οικογένεια με πολλή αγάπη και απαιτήσεις για το καλύτερο. Από πολύ νωρίς διάβαζε αρχαίους Έλληνες συγγραφείς και Φιλοσοφία καθώς και οτιδήποτε μπορεί να εξηγήσει τον κόσμο γύρω της. Τα ιδεώδη και οι αξίες με τις οποίες γαλουχήθηκε την οδήγησαν να δοκιμάζει και να προσπαθεί να εντρυφήσει σε θέματα που αφορούν στην εκπαίδευση, στο παιδί, σε γονείς και εκπαιδευτικούς. Σπούδασε Παιδαγωγικά στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Απέκτησε το βασικό πτυχίο της και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές σπουδές της 1ου και 2ου κύκλου στην Ειδική Αγωγή με βαθμό: Άριστα. Εργάστηκε παράλληλα σε πολλά πλαίσια για πολλά χρόνια: δασκάλα ειδικής αγωγής στο Ειδικό Σχολείο Ερμούπολης, δασκάλα ειδικής αγωγής σε τμήματα ένταξης και σε κατ’ οίκον διδασκαλία σε παιδιά με σοβαρές ασθένειες. Υπήρξε μέλος της ομάδας συγγραφής αναλυτικών προγραμμάτων για την ειδική αγωγή, της ομάδας βιβλίων Μαθηματικών για το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, εισηγήτρια σε σεμινάρια αυτοβελτίωσης για γονείς (Ακαδημία πολιτών), εισηγήτρια σε σεμινάρια εκπαιδευτικών για την ανάπτυξη Συναισθηματικής Νοημοσύνης, τη διδασκαλία των Μαθηματικών με βιωματικό τρόπο, τις μαθησιακές δυσκολίες και τη διαχείριση τάξης. Η θετική σκέψη, η ειλικρίνεια, η αισιοδοξία και η πίστη στον άνθρωπο την κάνουν πολύ δημιουργική στη δουλειά της. Ωστόσο, το σημαντικότερο στοιχείο στη ζωή της είναι η οικογένειά της, ο άντρας της, ο Γιώργος Καργιωτάκης, και τα παιδιά της, ο Μάνος και ο Κωνσταντίνος. Νιώθει ευτυχισμένη που προσπαθεί ό,τι κάνει να έχει νόημα, με πυξίδα την αρετή και την τόλμη.

Φώτο συγγραφέα
Καλλιόπη Μπερμπέρη

Η Καλλιόπη Μπερμπέρη γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Μαραθώνα σε υποστηρικτικό και ζεστό οικογενειακό περιβάλλον. Όνειρό της, να γίνει δασκάλα και να βλέπει τον κόσμο μέσα από τα μάτια των παιδιών. Σπούδασε Παιδαγωγικά στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και παράλληλα με την εργασία της ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές σπουδές της στην Κοινωνική Νευροεπιστήμη και την Κοινωνική Παιδαγωγική. Διαθέτει εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Έχει εργαστεί σε πλαίσια που σχετίζονται τόσο με τη γενική όσο και με την ειδική αγωγή και οραματίζεται ένα σχολείο όπου τα παιδιά πηγαίνουν με χαρά και νιώθουν περήφανα για τον εαυτό τους. Είναι λάτρις της τέχνης και του αθλητισμού και ψάχνει να βρει τρόπους να εμπλέκει και αυτά τα ερεθίσματα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Πιστεύει βαθιά στην έννοια της αλλαγής και της εξέλιξης και επιθυμεί να αποτελεί αρωγό στην προσπάθεια κάθε παιδιού να εξελιχθεί σε αυτό που το ίδιο ονειρεύεται.

Φώτο συγγραφέα
Στέλλα Πουσπουρίκα

Η Στέλλα Πουσπουρίκα γεννήθηκε από μια καταπληκτική οικογένεια στη Θεσσαλονίκη και ασχολήθηκε από μικρή με τη μουσική και τον αθλητισμό. Επίμονη με ό,τι την ενδιαφέρει, σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και μετά, παράλληλα με την εργασία της ως Νηπιαγωγού, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πάφου. Έχει εργαστεί σε διάφορα πλαίσια, όπως σε ιδιωτικά νηπιαγωγεία στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα αλλά και σε ιδιωτικό σχολείο της Μ. Βρετανίας και σε οικοτροφείο. Πάντα δημιουργούσε ισχυρούς δεσμούς με τα παιδιά και διακρινόταν για τη δημιουργικότητα αλλά και τις καινοτόμες ιδέες και πρωτοβουλίες της. Στον καιρό της πανδημίας ανέπτυξε μια ξεχωριστή μεθοδολογία για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε μικρές ηλικίες στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο όπου εργάζεται τα τελευταία πέντε χρόνια ως Προϊσταμένη Νηπιαγωγείου. Έγινε πρόσφατα μητέρα και χαίρεται ακόμη περισσότερο την καθημερινότητα με παιδιά μικρής ηλικίας.

Φώτο συγγραφέα
Ελευθερία Μήτση

H Ελευθερία Μήτση γεννήθηκε στην Αθήνα, σε ένα αρκετά υποστηρικτικό και ενθαρρυντικό περιβάλλον. Από μικρή ηλικία ασχολήθηκε με τη μουσική και τον αθλητισμό. Σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστη­μίου Ιωαννίνων και στη συνέχεια πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Εφαρμοσμένη Ψυχολογία στην Εκπαίδευση (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Παράλληλα, ειδικεύτηκε στις Μαθησιακές Δυσκολίες-Παρεμβάσεις στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας). Εργάζεται στον τομέα της γενικής και ειδικής αγωγής τα τελευταία έξι χρόνια, ενώ παράλληλα ασχολείται με τη συγγραφή βιβλίων και συμμετέχει σε επιστημονικά συνέδρια. Επιπλέον, η αγάπη της για τα παιδιά και την τέχνη την οδήγησε στο να εργαστεί σε κέντρα δημιουργικής απασχόλησης και καλοκαιρινές κατασκηνώσεις, ωθώντας τα παιδιά να λειτουργούν με φαντασία, έμπνευση και εφευρετικότητα. Με εφαλτήριο την πεποίθηση ότι κάθε παιδί μπορεί να τα καταφέρει, προσαρμόζει τη διδασκαλία της, προκειμένου το καθένα να αισθάνεται περήφανο για τον εαυτό του και να εξελίσσεται καθημερινά.