Business Model Canvas - Χαρτογραφώντας την Επιχειρηματικότητα

ISBN: 978-960-563-708-8

Κωδικός Ευδόξου: 143561197

-10%
Αναμένεται
εξώφυλλο σε προοπτική
εξώφυλλο
οπισθόφυλλο

Αν έπρεπε να περιγράψεις σε κάποιον την επιχείρησή σου μέσα σε δύο
λεπτά, τι θα του έλεγες; Θα το καταλάβαινε;

Το βιβλίο αυτό γράφτηκε γιατί όλοι μας, κάποια στιγμή, βρεθήκαμε σε
αυτό το σημείο. Να προσπαθούμε να ενώσουμε ιδέες, ανάγκες, «νούμερα»
και όραμα… σε ένα χαρτί που να βγάζει νόημα.

Γι’ αυτό, έχουμε το Business Model Canvas. Δεν είναι άλλη μία θεωρία,
αλλά ένας καθαρός καμβάς που ρωτάει:
Τι αξία προσφέρεις;
Σε ποιον;
Πώς;
Τι λύσεις δίνεις;
Και… γιατί αξίζει;

Αυτός ο πρακτικός οδηγός αυτός προσεγγίζει το Business Model
Canvas όχι απλώς ως εργαλείο, αλλά ως ζωντανό καμβά στρατηγικής,
οράματος και σχέσης με τον άνθρωπο: βήμα βήμα, δίνοντας πρακτικές
λύσεις, μελέτες περίπτωσης και μεθοδολογίες.

Σκοπός μας είναι να κρατήσεις αυτόν τον οδηγό ανοιχτό δίπλα σου,
πάνω στο γραφείο σου, στην καθημερινή επιχειρηματική σου δράση· να
αποτελέσει εργαλείο σκέψης και λήψης αποφάσεων.

Γιατί αυτός ο οδηγός δεν γράφτηκε από την ασφάλεια ενός γραφείου.

Θεμελιώθηκε σε πραγματικές συναντήσεις, συμβουλευτικές υπηρεσίες,
startup ομιλίες και εμπειρία ετών.
Για ανθρώπους που αγαπούν να δημιουργούν.
Αλλά χρειάζονται και έναν πρακτικό, ξεκάθαρο χάρτη.
Ο καμβάς αυτός είναι το σημείο εκκίνησης.

  • Διάσταση: 14 x 21 εκ
  • Σελίδες: 128
  • BARCODE: 9789605637088
  • ISBN: 978-960-563-708-8
  • Ημερ. κυκλοφορίας: 15-09-2025
Φώτο συγγραφέα
Γεράσιμος Τζαμαρέλος

Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D., είναι διακεκριμένος επαγγελματίας στον τομέα του Μάρκετινγκ και της Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής, με πολυετή εμπειρία και βαθιά γνώση τής αγοράς. Είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Marketing Management και πτυχιούχος στην Επικοινωνία και την Ψυχολογία του Καταναλωτή. Διδάσκει ως καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και Δημόσιους Οργανισμούς, με εξειδίκευση σε θέματα Digital
Marketing και Επιχειρηματικότητας. 

Έχει διατελέσει Διευθυντής Μάρκετινγκ σε διεθνείς εταιρείες, συμβάλλοντας στην εφαρμογή επιτυχημένων στρατηγικών που οδήγησαν σε σημαντική αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των πωλήσεων.

Μία από τις σημαντικές συνεισφορές του είναι η μετάφραση του βιβλίου H2H Marketing στην ελληνική γλώσσα (των Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch και Uwe Sponholz) – ένα έργο που αναδεικνύει τη σημασία τής ανθρώπινης επαφής στο σύγχρονο μάρκετινγκ. Το βιβλίο, το οποίο κυκλοφορεί στη δεύτερη έκδοσή του από τις εκδ. Κλειδάριθμος, προσφέρει πολύτιμες ιδέες για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να διαμορφώνουν αυθεντικές και ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες τους. Με τη μετάφρασή του ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος επιτρέπει στους Έλληνες επαγγελματίες να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις καινοτόμες προσεγγίσεις και να τις εντάξουν στις δικές τους στρατηγικές.