Συγγραφείς

Φώτο συγγραφέα

Γεράσιμος Τζαμαρέλος

Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D., είναι διακεκριμένος επαγγελματίας στον τομέα του Μάρκετινγκ και της Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής, με πολυετή εμπειρία και βαθιά γνώση τής αγοράς. Είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Marketing Management και πτυχιούχος στην Επικοινωνία και την Ψυχολογία του Καταναλωτή. Διδάσκει ως καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και Δημόσιους Οργανισμούς, με εξειδίκευση σε θέματα Digital
Marketing και Επιχειρηματικότητας. 

Έχει διατελέσει Διευθυντής Μάρκετινγκ σε διεθνείς εταιρείες, συμβάλλοντας στην εφαρμογή επιτυχημένων στρατηγικών που οδήγησαν σε σημαντική αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των πωλήσεων.

Μία από τις σημαντικές συνεισφορές του είναι η μετάφραση του βιβλίου H2H Marketing στην ελληνική γλώσσα (των Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch και Uwe Sponholz) – ένα έργο που αναδεικνύει τη σημασία τής ανθρώπινης επαφής στο σύγχρονο μάρκετινγκ. Το βιβλίο, το οποίο κυκλοφορεί στη δεύτερη έκδοσή του από τις εκδ. Κλειδάριθμος, προσφέρει πολύτιμες ιδέες για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να διαμορφώνουν αυθεντικές και ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες τους. Με τη μετάφρασή του ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος επιτρέπει στους Έλληνες επαγγελματίες να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις καινοτόμες προσεγγίσεις και να τις εντάξουν στις δικές τους στρατηγικές.