Φύλλα Εργασίας στην Παραγωγή Γραπτού Λόγου Α΄ Δημοτικού - Ελληνοεκδοτική
Δείγμα σελίδας 1
Δείγμα σελίδας 2
Δείγμα σελίδας 3
Δείγμα σελίδας 4
Δείγμα σελίδας 5
Δείγμα σελίδας 6
Δείγμα σελίδας 7
Δείγμα σελίδας 8
Δείγμα σελίδας 9
Δείγμα σελίδας 10
Δείγμα σελίδας 11
Δείγμα σελίδας 12
Δείγμα σελίδας 13
Δείγμα σελίδας 14
Δείγμα σελίδας 15
Δείγμα σελίδας 16
Δείγμα σελίδας 17
Δείγμα σελίδας 18
Δείγμα σελίδας 19
Δείγμα σελίδας 20
Δείγμα σελίδας 21
Δείγμα σελίδας 22
Δείγμα σελίδας 23
Δείγμα σελίδας 24
Δείγμα σελίδας 25
Δείγμα σελίδας 26
Δείγμα σελίδας 27
Δείγμα σελίδας 28
Δείγμα σελίδας 29
Δείγμα σελίδας 30
προηγούμενη επόμενη

Φύλλα Εργασίας στην Παραγωγή Γραπτού Λόγου Α΄ Δημοτικού

ISBN: 978-960-563-551-0

Συγγραφέας: Βασιλική Ρεσβάνη
-10%
Διαθέσιμο
Λιανική τιμή: 9.99 € 11.10 €
εξώφυλλο σε προοπτική
εξώφυλλο
οπισθόφυλλο
Το εκπαιδευτικό βιβλίο Φύλλα Εργασίας στην Παραγωγή Γραπτού Λόγου – Α΄ Δημοτικού έχει στόχο να βοηθήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ Δημοτικού να αναπτύξουν τον γραπτό λόγο βήμα βήμα. Στα σαράντα (40) Φύλλα Εργασίας του βιβλίου, που οργανώνονται σε πέντε (5) ενότητες, περιλαμβάνονται:
Δραστηριότητες παραγωγής προφορικού λόγου, μέσω των οποίων οι μαθητές/μαθήτριες εξασκούνται –αρχικά προφορικά– στην αφήγηση μιας ολοκληρωμένης, έστω και πολύ σύντομης, ιστορίας.
• Ασκήσεις σύνταξης/σχηματισμού προτάσεων, για την κατανόηση της δομής τής πρότασης και της λειτουργίας της στον λόγο.
• Δραστηριότητες παραγωγής γραπτού λόγου: δραστηριότητες σύνταξης σύντομων, αλλά οργανωμένων κείμενων (περιγραφής, αφήγησης κ.ά.) με ολοκληρωμένο νόημα. Οι μαθητές/μαθήτριες καθοδηγούνται με σαφείς και σύντομες ερωτήσεις, ώστε να «χτίζουν» το κείμενό τους βήμα βήμα.
 Ασκήσεις λεξιλογίου, απαραίτητου εφοδίου στην παραγωγή γραπτού λόγου.
 
Στο τέλος του βιβλίου παρατίθενται ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ στις ασκήσεις και τις δραστηριότητες των Φύλλων Εργασίας.
  • Διάσταση: 21 x 29 εκ.
  • Σελίδες: 128
  • BARCODE: 9789605635510
  • ISBN: 978-960-563-551-0
  • Εξώφυλλο: Μαλακό
  • Ημερ. κυκλοφορίας: 29-06-2023
Φώτο συγγραφέα
Βασιλική Ρεσβάνη

Είναι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών (Ιούλιος, 2001). Ολοκλήρωσε μεταπτυχιακές σπουδές στο ίδιο τμήμα (Οκτώβριος 2007), στην κατεύθυνση: «Μαθησιακές Δυσκολίες, Δυσλεξία-Αγωγή Κωφών». Η διπλωματική διατριβή της είχε τίτλο: «Μελέτη της σχέσης της εργαζόμενης μνήμης και της ικανότητας γραπτής έκφρασης των μαθητών σχολικής ηλικίας».
   Το 2012 ολοκλήρωσε το Πρόγραμμα Διετούς Μετεκπαίδευσης στο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης «Ευάγγελος Παπανούτσος» του Πανεπιστημίου Πατρών. Η διπλωματική εργασία της είχε τίτλο: «Διερεύνηση της ανάπτυξης της ικανότητας ορθογραφημένης γραφής μαθητών δημοτικού».
   Από το 2016 έως σήμερα είναι υποψήφια Διδάκτωρ του Τμήματος Επιστημών Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας. Το θέμα της διατριβής της είναι: «Απόψεις Εκπαιδευτικών για την Ετερότητα και Σχέδια Διδασκαλίας για τη Διδακτική Προσέγγιση της Ετερότητας στη Σχολική Τάξη».
  Από το 2001 εργάζεται ως εκπαιδευτικός σε δημοτικά σχολεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας. Έχει συμμετάσχει σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα συνεργασίας σχολείων Erasmus+, σε Προγράμματα Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτιστικών Θεμάτων.