Η μεγάλη περιπέτεια του Φι και του Λι
ISBN: 978-960-5630-67-6
– Με λένε Φι!
– Εμένα Λι!
– Έχεις δει ουρά γοργόνας ασημένιας;
– Έχω δει μαργαριτάρι μεγάλο σαν φεγγάρι!
Ανάμεσα σε ξυπόλητες πατούσες,
πολύχρωμα μαγιό, μακροβούτια
και κάστρα στην άμμο,
δυο μικρά βότσαλα θα ζήσουν μια μεγάλη περιπέτεια.
Μια περιπέτεια που θα κρατήσει
χειμώνες και καλοκαίρια.
Kι όταν τη διαβάσετε,
θα δείτε σίγουρα στον ουρανό τα ΦιΛιδόνια να πετούν!
Ένα βιβλίο που υμνεί τη φιλία, τη συντροφικότητα και το βαθύ νόημα της ενσυναίσθησης
Σύνδεση βιβλίου με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων του Ι.Ε.Π.
Θεματική ενότητα | Υποθεματική |
Α. Ζω καλύτερα – Ευ ζην | Ψυχική και συναισθηματική υγεία |
Λέξεις κλειδιά θεματικής ενότητας: Κατανόηση του εαυτού, αυτογνωσία, απόκτηση θετικής αυτοεικόνας, υγιής έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων, οικογενειακοί δεσμοί, προσαρμοστικότητα, ενσυναίσθηση. |
- Διάσταση: 22 x 30 εκ.
- Σελίδες: 48
- BARCODE: 9789605630676
- ISBN: 978-960-5630-67-6
- Εξώφυλλο: Σκληρό
- Ημερ. κυκλοφορίας: 17-11-2018
Της ίδιας κατηγορίας
Η Χλόη ψάχνει να βρει την πιο στρογγυλή λέξη του κόσμου!
Ρωτά και ξαναρωτά, γράφει, σχεδιάζει, ζωγραφίζει,
αλλά καμία λέξη δεν της φαίνεται πραγματικά «στρογγυλή».
Ώσπου μια μικρή σαπουνόφουσκα σπάει ξαφνικά και…
Να είναι άραγε αυτή η πιο στρογγυλή λέξη του κόσμου;
Μια ιστορία για τη δύναμη της φαντασίας
και την ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης.
Σύνδεση βιβλίου με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων του Ι.Ε.Π.
Θεματική ενότητα | Υποθεματική |
Α. Ζω καλύτερα – Ευ ζην | Ψυχική και συναισθηματική υγεία |
Λέξεις κλειδιά θεματικής ενότητας: Ανάπτυξη δημιουργικής σκέψης και φαντασίας, ενθάρρυνση πρωτοβουλίας, δημιουργικό σχολείο |
Σουσάμι, άνοιξε!
Παστέλι, κόλλησε!
Τζουμταρατάτζουμ;
Σκουληκομυρμηγκότρυπα;
Μακαρόνια-με-κιμά;
Η πόρτα δεν άνοιγε με τίποτε.
Θα περνούσα λοιπόν όλη μου τη ζωή εδώ μέσα;
Σαν λιοντάρι στο κλουβί; Μα πώς τα κατάφερα έτσι;
Πόσο θα ’θελα να βρω ένα μαγικό κλειδί,
να ανοίξω την πόρτα και να πετάξω!
Ελάτε να βρούμε μαζί το μαγικό κλειδί και να πετάξουμε με ένα μαγικό χαλί!
Μια ιστορία για τα συναισθήματα που μας δίνουν φτερά και πετάμε και τη "δύναμη" της ΣΥΓΓΝΩΜΗΣ.
Λίγα λόγια για το «μαγικό κλειδί» της συγγνώμης
Η συγγνώμη ως ειλικρινής αναγνώριση ενός «λάθους» αποτελεί πολύτιμο στοιχείο στη ζωή ενός παιδιού, καθώς διαμορφώνει την αντίληψή του για τις σχέσεις, την επικοινωνία και την αυτοσυνειδησία του. Μέσα από τη διαδικασία της συγγνώμης, τα παιδιά αποκτούν αυτογνωσία, μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τα λάθη τους και να αντιμετωπίζουν με υπευθυνότητα τις συνέπειες των πράξεών τους
Η ειλικρινής έκφραση συγγνώμης καλλιεργεί τον σεβασμό προς τους άλλους συμβάλλοντας στην ουσιαστική σύνδεση μαζί τους. Δηλώνει ενδιαφέρον και φροντίδα. Μέσα από τη συγγνώμη, τα παιδιά εκπαιδεύονται στην ανάπτυξη της ενσυναίσθησης, καλλιεργούν ταυτόχρονα τις κοινωνικές δεξιότητές τους αλλά και την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων Η αποδοχή της συγγνώμης μαθαίνει στα παιδιά τη σημασία της συγχώρεσης και της ανοχής ώστε να δημιουργούν και να διατηρούν υγιείς σχέσεις.
Αυτή η διαδικασία είναι ζωτική για την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας που αναζητεί τη θέση της στον κόσμο. Είναι το «μαγικό κλειδί» που ανοίγει την πόρτα της υπευθυνότητας, της ενσυναίσθησης, της αποδοχής και λειτουργεί απελευθερωτικά για να οδηγήσει στο δρόμο της ευτυχίας που είναι ο προορισμός κάθε παιδιού!
Σύνδεση βιβλίου με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων του Ι.Ε.Π.
Θεματική ενότητα | Υποθεματική |
Α. Ζω καλύτερα – Ευ ζην | Ψυχική και συναισθηματική υγεία |
Λέξεις κλειδιά θεματικής ενότητας: Αναγνώριση συναισθημάτων, κατανόηση του εαυτού, βελτίωση αυτοαντίληψης, αυτοσεβασμός, υγιής έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων |
Ο μικρός λυποπόταμος
ψάχνει το μυστικό της χαράς
και της αληθινής ομορφιάς.
Στο ταξίδι του θα γνωρίσει έναν ελέφαντα
και έναν ρινόκερο.
Μαζί θα γίνουν οι τρεις νέοι σωματοφύλακες!
Τι λες; Θα τους ακολουθήσεις και συ
στην περιπέτειά τους;
Είμαι ο Ναπολέοντας.
Όχι ο Μέγας, ο στρατηγός με το παράξενο καπέλο.
Ο μικρός είμαι. Με τα σγουρά μαλλιά,
τα ψηλά σαν καλάμια πόδια και… χωρίς καπέλο.
Και σίγουρα θα ήμουν το ΚΑΛΥΤΕΡΟ παιδί του κόσμου,
αν δεν υπήρχαν… τα ρολόγια.
Μισούσα τα ρολόγια! Όλα ανεξαιρέτως!
Ποτέ δεν κατάφερνα να είμαι στην ώρα μου.
Γι’ αυτό, δεν ήμουν το καλύτερο παιδί του κόσμου.
Ήμουν το πιο αργοπορημένο.
Αποφάσισα, λοιπόν, να φτιάξω τη δική μου ώρα.
Τόσες διαφορετικές ώρες στον πλανήτη,
γιατί να μην υπάρχει ακόμη μία;
Η «ώρα Ναπολέοντα»! Χωρίς ρολόι!
Και έτσι ξεκίνησε η περιπέτειά μου.
Η επικίνδυνη περιπέτειά μου,
που άλλαξε τη ζωή μου όλη. Σε μία μόνο νύχτα.
Το βιβλίο συνοδεύεται από προτάσεις δραστηριοτήτων
για εκπαιδευτικούς και γονείς.
Με λένε Δάφνη.
Με λένε και Ηλιαχτίδα και Πριγκίπισσα
και Κούκλα και Δροσοσταλίδα.
Έχω πολλά ονόματα,
όμως εσείς μπορείτε να με φωνάζετε απλά Δάφνη.
Τα άλλα είναι για τον μπαμπά και τη μαμά.
Είμαι η μονάκριβη κορούλα τους.
Η Δάφνη, η Μονακριβούλα τους!
Ό,τι κι αν συμβεί…
Ένα βιβλίο που σχετίζεται με την "υποδοχή" από τα μεγαλύτερα αδέλφια του νέου μέλους της οικογένειας!
Σύνδεση βιβλίου με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων του Ι.Ε.Π.
Θεματική ενότητα | Υποθεματική |
Α. Ζω καλύτερα – Ευ ζην | Ψυχική και συναισθηματική υγεία |
Λέξεις κλειδιά θεματικής ενότητας: Κατανόηση του εαυτού, αυτογνωσία, απόκτηση θετικής αυτοεικόνας, υγιής έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων, οικογενειακοί δεσμοί, προσαρμοστικότητα, ενσυναίσθηση |