Το ΚΙΤ Νο1 της σειράς Dr STEM Ηλεκτρικός Κινητήρας Συνεχούς Ρεύματος σχεδιάστηκε και οργανώθηκε
με τρόπο ώστε να αποτελέσει μια εκπαιδευτική δραστηριότητα κατά την οποία οι μαθητές/-τριες
αναπτύσσουν δεξιότητες του 21ου αιώνα και δεξιότητες STEM, με τρόπο παιγνιώδη και συνάμα συστηματικό.
Για εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές/-τριες Στόχοι του ΚΙΤ Νο1 του Dr STEM Ηλεκτρικός Κινητήρας Συνεχούς Ρεύματος
Α. Ως προς τη Γνώση
Οι μαθητές/-τριες μελετώντας το υλικό θα είναι ικανοί/-ές:
• να κατανοούν τις έννοιες μαγνητικό πεδίο, μαγνητικές γραμμές,
τον κανόνα των τριών δακτύλων του δεξιού χεριού,
• να προσδιορίζουν την κατεύθυνση της δύναμης Laplace,
• να κατανοούν την αρχή λειτουργίας του ηλεκτρικού κινητήρα,
• να αναφέρουν εφαρμογές με ηλεκτρικούς κινητήρες.
Β. Ως προς τις Δεξιότητες
Οι μαθητές/-τριες μετά την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων θα είναι ικανοί/-ές:
• να κατασκευάζουν πηνίο,
• να συναρμολογούν δομικά στοιχεία,
• να δημιουργούν κλειστά ηλεκτρικά κυκλώματα,
• να κατασκευάζουν ηλεκτρικές διατάξεις.
Γ. Ως προς τη Μεταγνώση
Οι μαθητές/-τριες σε επίπεδο μεταγνώσης θα είναι ικανοί/-ές να ερευνούν τη λειτουργία
και τη χρήση των πραγματικών ηλεκτρικών κινητήρων συνεχούς ρεύματος.
- Σελίδες: 24
- BARCODE: Barcode:5200141380374
- ISBN: Barcode: 5200141380374
- Ημερ. κυκλοφορίας: 25-05-2022
Κωνσταντίνος Καλοβρέκτης
Ο Κωνσταντίνος Καλοβρέκτης ( www.kalovrektis.gr ) κατέχει μεταδιδακτορική έρευνα (PostDoc) και Διδακτορικό Δίπλωμα στην Πληροφορική (Ph.D) στο επιστημονικό αντικείμενο της τεχνολογίας μετρήσεων, επεξεργασίας και συλλογής δεδομένων. Επίσης κατέχει μεταδιδακτορική έρευνα (PostDoc) στο πεδίο της εκπαίδευσης STEΑM. Κατέχει μεταπτυχιακή ειδίκευση σε Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής (M.Sc) και μεταπτυχιακή ειδίκευση στις Επιστήμες της Αγωγής (M.A.Ed) στο αντικείμενο της Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης. Σχεδιάζει και αναπτύσσει συστήματα μετρήσεων και ελέγχου μέσω LabVIEW (Certified by National Instrument). Διδάσκει ως ΠΔ407 (Βαθμίδα Λέκτορα) στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών και μαθήματα στην ΑΣΠΑΙΤΕ στο πρόγραμμα ΕΠΠΑΙΚ σε θέματα Διδακτικής. Έχει συμμετάσχει σε Εθνικά και Ευρωπαϊκά έργα ως ερευνητής. Έχει δημοσιεύσει πάνω από 60 εργασίες σε συνέδρια και περιοδικά. Είναι κριτής σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, συντάκτης σε διεθνή περιοδικό. Ανήκει στο Μητρώο κύριου διδακτικού προσωπικού του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (EΚΔΔΑ) και στο Μητρώο Ελληνικού Επιστημονικού Δυναμικού, Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ) στο οποίο έχει διατελέσει πιστοποίησης φυσικών αντικειμένων ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Έχει βραβευτεί τρείς (3) φορές από την Microsoft για την ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών παρουσιάζοντας τις μεθοδολογίες σε Ευρωπαϊκά forum της Microsoft. Έχει επιλεγεί και αναγνωριστεί από την Microsoft ως ΜΙΕ Expert (Microsoft Innovative Educator, MIE) και ΜΙΕ FELLOW. Είναι πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων και συντάκτης διδακτικών ψηφιακών σεναρίων του Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολίτικης (ΙΕΠ). Τέλος σχεδιάζει μαθησιακό ηλεκτρονικό υλικό για άτομα (μαθητές/ εκπαιδευτικούς) με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Σαράντος Ψυχάρης
Ο Σαράντος Ψυχάρης είναι Πρωτοβάθμιος Καθηγητής στην Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπάιδευσης-ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Γλασκόβης-1988- της Μ. Βρετανίας (Βαθμός Άριστα). Το 1987 του απενεμήθη το Βραβείο «Lord Kelvin», του Πανεπιστημίου της Γλασκόβης . Έχει πλούσιο ερευνητικό έργο σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια και έχει συμμετάσχει σε Ευρωπαϊκά και Εθνικά έργα. Είναι Πρόεδρος της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Ένωσης STEM (www.e3stem.edu.gr) με διεθνή εμπειρία στην εκπαίδευση και στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Έχει διετελέσει Εθνικός Εκπρόσωπος για θέματα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών και ήταν Διευθυντής Μεταπτυχιακού προγράμματος σχετικά με το STEM στην εκπαίδευση. Εχει επίσης υπηρετήσει ως Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της ΑΣΠΑΙΤΕ. Πληρέστερο βιογραφικό στην διεύθυνση http://sarantospsycharis.weebly.com/