Mαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση - Εργαζόμαστε δημιουργικά στο δημοτικό - Ελληνοεκδοτική
Δείγμα σελίδας 1
Δείγμα σελίδας 2
Δείγμα σελίδας 3
Δείγμα σελίδας 4
Δείγμα σελίδας 5
Δείγμα σελίδας 6
Δείγμα σελίδας 7
Δείγμα σελίδας 8
Δείγμα σελίδας 9
Δείγμα σελίδας 10
Δείγμα σελίδας 11
Δείγμα σελίδας 12
Δείγμα σελίδας 13
Δείγμα σελίδας 14
Δείγμα σελίδας 15
Δείγμα σελίδας 16
Δείγμα σελίδας 17
Δείγμα σελίδας 18
Δείγμα σελίδας 19
Δείγμα σελίδας 20
Δείγμα σελίδας 21
Δείγμα σελίδας 22
προηγούμενη επόμενη

Mαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση - Εργαζόμαστε δημιουργικά στο δημοτικό

ISBN: 978-960-563-476-6

-10%
Διαθέσιμο
Λιανική τιμή: 9.99 € 11.10 €
εξώφυλλο σε προοπτική
εξώφυλλο

Το βιβλίο αυτό στόχο έχει να βοηθήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην ανάγνωση και στην κατανόηση του γραπτού λόγου. Δημιουργήθηκε με πολλή αγάπη για τα παιδιά και απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς που υποστηρίζουν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στο δημοτικό.
Είναι καταστάλαγμα γνώσης, εμπειρίας, πολυετούς και συστηματικής προσπάθειας στην υποστήριξη μαθητών και μαθητριών για τους/τις οποίους/-ες η δεξιότητα της ανάγνωσης αποτελεί έναν δυσεπίτευκτο στόχο τον οποίο αγωνίζονται να κατακτήσουν, ώστε να προχωρήσουν μπροστά στη μαθη­σιακή τους πορεία.
Οι ασκήσεις των Φύλλων Εργασίας που περιλαμβάνονται στο βιβλίο παρουσιάζονται με τη μορφή παιχνιδιού, τα κείμενα είναι μικρά, πρωτότυπα, ευχάριστα, γραμμένα με δημιουργικό τρόπο, με πολλή αγάπη και σεβασμό στον μικρό αναγνώστη που ξεκινάει το ταξίδι της ανακάλυψης και της κατάκτησης της αναγνωστικής δεξιότητας και της γνώσης.

  • Διάσταση: 21 x 29 εκ.
  • Σελίδες: 128
  • BARCODE: 9789605634766
  • ISBN: 978-960-563-476-6
  • Εξώφυλλο: Μαλακό
  • Ημερ. κυκλοφορίας: 03-04-2022
Φώτο συγγραφέα
Αναστασία Κατσούγκρη

Η Αναστασία Κατσούγκρη γεννήθηκε στην Αθήνα και είναι απόφοιτη του ΠΤΔΕ Αθήνας, πτυχιούχος Ειδικής Αγωγής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με εξειδίκευση στα άτομα με κινητική αναπηρία. Έχει Πιστοποιητικό Εξειδίκευσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες (Πανεπιστήμιο Πατρών) και είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών «ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» (ΤΕΑΠΗ Αθήνας) και υποψήφια Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πατρών.
   Είναι μέλος της επιστημονικής και ερευνητικής ομάδας στάθμισης εργαλείων ανίχνευσης Μαθησιακών Δυσκολιών του Πανεπιστημίου Πατρών. Είχε αναλάβει τη διαχείριση θεμάτων Ειδικής Αγωγής στην Περιφερειακή Διεύθυνση Αθήνας από τον Ιούνιο του 2010 έως τον Σεπτέμβριο 2011. Υπήρξε μέλος της Επιστημονικής Ομάδας και της Ομάδας Έργου του ΙΕΠ με τίτλο «Ανάπτυξη Υποστηρικτικών Δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των Μαθητών με Αναπηρία ή και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες - Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης». Στο πλαίσιο του παραπάνω έργου ΕΠΕΑΕΚ, συνέγραψε για λογαριασμό του ΙΕΠ τον Οδηγό Εξατομικευμένου Προγράμματος για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες και τον Οδηγό Εξατομικευμένου Προγράμματος για παιδιά με Αυτισμό. Έχει συμμετάσχει με εισηγήσεις της σε διεθνή και πανελλήνια επιστημονικά συνέδρια. Είναι επιμορφώτρια στα ΠΕΚ.
   Το 2013 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Διηνεκές» το βιβλίο της με τίτλο «ΜΜΕ & Αναπηρία: Κοινωνικές Προκαταλήψεις και Στερεότυπα» και το παραμύθι με τίτλο «Ο Οδυσσέας και η Καλυψώ ταξιδεύουν στον χρόνο», ένα παραμύθι τυπωμένο σε Braille από το ΚΕΑΤ για τυφλά παιδιά. Το 2017 κυκλοφόρησε το βιβλίο της για τον αυτισμό με τίτλο «Εκπαιδεύοντας ένα παιδί με αυτισμό στην οικογένεια και το τυπικό σχολείο» από τις εκδόσεις «Συμμετρία» και η 2η έκδοση από την «Ελληνοεκδοτική».
   Από το 2011 είναι Διευθύντρια σε Σχολικές Μονάδες Δημοτικής Εκπαίδευσης. Το 2019 σχεδίασε και οργάνωσε στο Δημοτικό Σχολείο Πολυδενδρίου, όπου είναι Διευθύντρια μέχρι σήμερα, Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης μαζί με τον Διευθυντή του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τυφλών Καλλιθέας κύριο Φίλιππο Κατσούλη καθώς και τον Μανώλη Κουμπιά, Σχολικό Σύμβουλο. Για την υλοποίηση του Προγράμματος αυτού τα δύο σχολεία βραβεύτηκαν από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κύριο Προκόπη Παυλόπουλο.
   Τον Νοέμβριο του 2020 πήρε μέρος σε διεθνή διαγωνισμό που διοργάνωσε η εταιρεία BIC με εκπαιδευτικούς από πολλά κράτη και ανακηρύχθηκε μία από τις δέκα κορυφαίες εκπαιδευτικούς στον κόσμο.

Φώτο συγγραφέα
Βασιλική Ρεσβάνη

Είναι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών (Ιούλιος, 2001). Ολοκλήρωσε μεταπτυχιακές σπουδές στο ίδιο τμήμα (Οκτώβριος 2007), στην κατεύθυνση: «Μαθησιακές Δυσκολίες, Δυσλεξία-Αγωγή Κωφών». Η διπλωματική διατριβή της είχε τίτλο: «Μελέτη της σχέσης της εργαζόμενης μνήμης και της ικανότητας γραπτής έκφρασης των μαθητών σχολικής ηλικίας».
   Το 2012 ολοκλήρωσε το Πρόγραμμα Διετούς Μετεκπαίδευσης στο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης «Ευάγγελος Παπανούτσος» του Πανεπιστημίου Πατρών. Η διπλωματική εργασία της είχε τίτλο: «Διερεύνηση της ανάπτυξης της ικανότητας ορθογραφημένης γραφής μαθητών δημοτικού».
   Από το 2016 έως σήμερα είναι υποψήφια Διδάκτωρ του Τμήματος Επιστημών Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας. Το θέμα της διατριβής της είναι: «Απόψεις Εκπαιδευτικών για την Ετερότητα και Σχέδια Διδασκαλίας για τη Διδακτική Προσέγγιση της Ετερότητας στη Σχολική Τάξη».
  Από το 2001 εργάζεται ως εκπαιδευτικός σε δημοτικά σχολεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας. Έχει συμμετάσχει σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα συνεργασίας σχολείων Erasmus+, σε Προγράμματα Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτιστικών Θεμάτων.