Μπορείς να αποδράσεις από το εργαστήριο του ΔΡ. Tom Cat; [Με γρίφους AR]
ISBN: 978-960-563-172-7
Στον κόσμο, σήμερα, όλα φαντάζουν στατικά.
Στον κόσμο του μέλλοντος, στον κόσμο της προηγμένης τεχνολογίας, όλα είναι μεταβλητά.
Δεν ενδιαφέρει το αποτέλεσμα,
αλλά η διαδικασία για την εύρεση του αποτελέσματος.
Το αποτέλεσμα δεν είναι στατικό, εξαρτάται από πολλές συνθήκες,
μεταβάλλεται...
Μόνο η διαδικασία επίλυσης παραμένει σταθερή.
Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ!
Αυτή είναι η πραγματική λύση στο πρόβλημα,
η λύση στους άλυτους γρίφους του μυαλού σας!
Είστε έτοιμοι να μπείτε στο CRYPTONUS;
1000 δωμάτια με γρίφους και μυστικούς κωδικούς σάς περιμένουν...
Μπορείτε να λύσετε τους γρίφους;
Μπορείτε να αποδράσετε από το εργαστήριο του Δρ. Tom Cat;
- Διάσταση: 17 x 24 εκ
- Σελίδες: 160
- BARCODE: 9789605631727
- ISBN: 978-960-563-172-7
- Εξώφυλλο: Μαλακό
- Ημερ. κυκλοφορίας: 17-11-2018
Με αυτό το βιβλίο ως οδηγό θα μπορέσετε να αποκτήσετε τις απαραίτητες γνώσεις για την εκμάθηση του προγραμματισμού, να εισαχθείτε στη λογική βασικών αλγορίθμων, να γνωρίσετε ορισμένες πιο πολύπλοκες έννοιες και να τις κατανοήσετε.
Αφού μάθετε τα βασικά βήματα του προγραμματισμού και εξοικειωθείτε με τα πιο σύνθετα, σας δίνεται η δυνατότητα να δοκιμαστείτε σε προβλήματα που ανέδειξαν τους Ολυμπιονίκες Πληροφορικής, αυτούς που στελέχωσαν την Εθνική Ομάδα Πληροφορικής και έλαβαν μεγάλες διεθνείς διακρίσεις.
Στο χέρι σας είναι να διακριθείτε, ακολουθώντας το «ταξίδι» των Ολυμπιονικών, όπως αυτό χαρτογραφείται αναλυτικά σε κάθε κεφάλαιο του βιβλίου.
Στο βιβλίο παρουσιάζονται:
- Στο Α' Μέρος (Αρχάριοι):
Η δομή ακολουθίας, η δομή επιλογής, η δομής επανάληψης, οι πίνακες, οι συναρτήσεις, τα αρχεία και οι δείκτες. - Στο Β' Μέρος (Προχωρημένοι):
Πολυπλοκότητα, Ασυμπτωτική συμπεριφορά αλγορίθμων, αναδρομική και λογαριθμική πολυπλοκότητα, δυναμικοί πίνακες, δομή συνόλων, στοίβες, ουρές, αναζήτηση δεδομένων, άπληστοι αλγόριθμοι, δυναμικός προγραμματισμός, γράφοι, μοντελοποίηση και διάσχιση των γράφων, δέντρα, θεωρία αριθμών, πιθανοτικοί αλγόριθμοι (Quicksort, Merge Heap, Treap και καρτεσιανά δέντρα), θεωρία παιγνίων, στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων στο πρότυπο Διεθνών Διαγωνισμών Πληροφορικής.
- Στο Γ' Μέρος:
Παλαιά θέματα του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής και οι λύσεις τους.