Μπορείς να αποδράσεις από το εργαστήριο του ΔΡ. Tom Cat; [Με γρίφους AR] - Ελληνοεκδοτική
προηγούμενη επόμενη

Παιδικό βιβλίο

Μπορείς να αποδράσεις από το εργαστήριο του ΔΡ. Tom Cat; [Με γρίφους AR]

ISBN: 978-960-563-172-7

Εικονογράφηση: Γιάννης Κωνσταντινίδης
AR -10%
Διαθέσιμο
Λιανική τιμή: 14.49 € 16.10 €
Προσθήκη

Στον κόσμο, σήμερα, όλα φαντάζουν στατικά.
Στον κόσμο του μέλλοντος, στον κόσμο της προηγμένης τεχνολογίας, όλα είναι μεταβλητά.
Δεν ενδιαφέρει το αποτέλεσμα,
αλλά η διαδικασία για την εύρεση του αποτελέσματος.
Το αποτέλεσμα δεν είναι στατικό, εξαρτάται από πολλές συνθήκες,
μεταβάλλεται...
Μόνο η διαδικασία επίλυσης παραμένει σταθερή.

Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ!

Αυτή είναι η πραγματική λύση στο πρόβλημα,
η λύση στους άλυτους γρίφους του μυαλού σας!

Είστε έτοιμοι να μπείτε στο CRYPTONUS;
1000 δωμάτια με γρίφους και μυστικούς κωδικούς σάς περιμένουν...
Μπορείτε να λύσετε τους γρίφους;
Μπορείτε να αποδράσετε από το εργαστήριο του Δρ. Tom Cat;

  • Διάσταση: 17 x 24 εκ
  • Σελίδες: 160
  • BARCODE: 9789605631727
  • ISBN: 978-960-563-172-7
  • Εξώφυλλο: Μαλακό
  • Ημερ. κυκλοφορίας: 17-11-2018
φώτο συγγραφέα
Χρήστος Μαλλιαράκης O Χρήστος Μαλλιαράκης είναι διδάκτορας της Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στον Προγραμματισμό Η/Υ και στη σχεδίαση και ανάπτυξη Serious Games. Το CMX MMORPG που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του διδακτορικού του για την εκμάθηση του προγραμματισμού Η/Υ έχει βραβευτεί στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο "8th European Conference of GameBased Learning" που διεξήχθη στο Βερολίνο ως καλύτερο εκπαιδευτικό παιχνίδι στην κατηγορία του. Έχει εργαστεί ως μηχανικός λογισμικού, συνεργάτης καθηγητής στο τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και ως επιστημονικός σύμβουλος Νέων Τεχνολογιών στα Εκπαιδευτήρια E. Μαντουλίδη, ενώ έχει διακριθεί από την Microsoft ως Innovative Educator Expert.
Ερευνητικά έχει περισσότερες από 30 δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, ενώ έχει ασχοληθεί με την προετοιμασία μαθητών για Ολυμπιάδες Πληροφορικής. Το 2012 ήταν ένας από τους αρχηγούς της Εθνικής Ομάδας Πληροφορικής, η οποία κατέκτησε 2 χάλκινα μετάλλια στη Βαλκανιάδα στα Σκόπια (JBOI 2012).
φώτο εικονογράφου
Γιάννης Κωνσταντινίδης Γεννήθηκε στη Ρόδο το 1989. Έχει σπουδάσει Αγγλική λογοτεχνία στο Kingston University.
Από μικρός σχεδιάζει κόμικς και ήταν αυτοδίδακτος μέχρι το 2009, οπότε γράφτηκε στον ΑΚΤΟ.
Πήρε πτυχίο στη γραφιστική και διαφήμιση το 2014. Όταν δεν σχεδιάζει κόμικς, ασχολείται με τη συγγραφή σεναρίων για κόμικς και ταινίες μικρού μήκους, τη φωτογραφία και τη σκηνοθεσία.
Χρήστος Μαλλιαράκης
Διαθέσιμο
Λιανική τιμή: 24.03 € 26.7 €

Με αυτό το βιβλίο ως οδηγό θα μπορέσετε να αποκτήσετε τις απαραίτητες γνώσεις για την εκμάθηση του προγραμματισμού, να εισαχθείτε στη λογική βασικών αλγορίθμων, να γνωρίσετε ορισμένες πιο πολύπλοκες έννοιες και να τις κατανοήσετε.
Αφού μάθετε τα βασικά βήματα του προγραμματισμού και εξοικειωθείτε με τα πιο σύνθετα, σας δίνεται η δυνατότητα να δοκιμαστείτε σε προβλήματα που ανέδειξαν τους Ολυμπιονίκες Πληροφορικής, αυτούς που στελέχωσαν την Εθνική Ομάδα Πληροφορικής και έλαβαν μεγάλες διεθνείς διακρίσεις.
Στο χέρι σας είναι να διακριθείτε, ακολουθώντας το «ταξίδι» των Ολυμπιονικών, όπως αυτό χαρτογραφείται αναλυτικά σε κάθε κεφάλαιο του βιβλίου.

Στο βιβλίο παρουσιάζονται:

  • Στο Α' Μέρος (Αρχάριοι):
    Η δομή ακολουθίας, η δομή επιλογής, η δομής επανάληψης, οι πίνακες, οι συναρτήσεις, τα αρχεία και οι δείκτες.

  • Στο Β' Μέρος (Προχωρημένοι):
    Πολυπλοκότητα, Ασυμπτωτική συμπεριφορά αλγορίθμων, αναδρομική και λογαριθμική πολυπλοκότητα, δυναμικοί πίνακες, δομή συνόλων, στοίβες, ουρές, αναζήτηση δεδομένων, άπληστοι αλγόριθμοι, δυναμικός προγραμματισμός, γράφοι, μοντελοποίηση και διάσχιση των γράφων, δέντρα, θεωρία αριθμών, πιθανοτικοί αλγόριθμοι (Quicksort, Merge Heap, Treap και καρτεσιανά δέντρα), θεωρία παιγνίων, στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων στο πρότυπο Διεθνών Διαγωνισμών Πληροφορικής.
  • Στο Γ' Μέρος:
    Παλαιά θέματα του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής και οι λύσεις τους.